úterý 22. září 2009

Scars On Broadway - Scars On Broadway (2008)

Obrázek

V jednoduchosti je krása. A i když ta jednoduchost byla předmětem mnoha stížností, mně přišla právě jako to největší plus a hlavní poznávací znamení celýho alba. Je sice pravda, že zpočátku jsem s tím měl trochu problém, ale zhruba po týdnu zmizel a já to cédo intenzivně poslouchal ještě několik měsíců. Až by se dalo říct, že jsem si v tý jednoduchosti našel složitost :)

Další důvod proč to album miluju je samo sebou ten, že jsem Scars dá se říct věnoval rok života. Mrtě jsem se na něj těšil, mrtě jsem se mu věnoval. Dělal jsem web, jel na dva koncerty do zahraničí, zanedbával spoustu věcí, nechal si vytetovat třitisícepětku a vůbec, žil tou kapelou :) A ani po roce toho nelituju.

Daron se vydal novým směrem a znovu z toho vzešla naprosto unikátní, upřímná muzika. Ten člověk je génius a tímhle to pro mě jen stvrdil. Odpoutat se od soundu SOAD, spustit nový (rockovější) a neméně kvalitní, a nemít jen plnou hubu keců, to už si zaslouží pořádnou pochvalu. Skladby jako nádherná úvodní "Serious", "Kill Each Other/ Live Forever", gradující a emotivní "Babylon", vypalovačka "They Say", apokalyptická "3005", nebo "Universe".... Co k tomu říct. Zpěv, který mi v SOAD něčím vadil, tady dokonale sedne a není mu co vytknout.

Škoda, že se pravděpodobně nikdy nedočkáme nástupce týhle desky. Ale co, i takovýhle jeden výjimečný kousek k radosti stačí.

A říkám, nenechte se odradit tou 'jednoduchostí', chce to překonat bod zlomu a za ním se snad skrývá dokonalost. Alespoň pro mě.

This movie was rated 5.0 stars out of 5 (jedno z mých nej pěti alb vůbec)

myspace

Žádné komentáře: