neděle 19. dubna 2009

Zdeněk má rád fotbal.

Leukémie neleukémie, tahle reklama je fakt nejhorší. A straší po celý Praze.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jo, mam tenhle plakat v hlave, ale jak uz u reklam bejva, ani nevim na co to vlastne reklama je. Ted jsem si chvili myslel, ze na Vodafone, kvuli tomu cervenymu pruhu - v jakym slova smyslu ti prijde nejhorsi?

ADA řekl(a)...

je to děsivý. a vypadá to jako ten vodafoun.
pak byl ještě ten shit aby děti nelezly na koleje. to mě iritovalo, když jsem chodil kolem toho do práce

Ondra Novotný řekl(a)...

no zaprvé to hraje na city mně nepříjemným způsobem, za druhé se podívej na výraz toho kluka... brrrrrr

dělám si z toho prdel, ale ve skutečnosti mě z toho mrazí

Anonymní řekl(a)...

myslim si, ze na nektery veci se musi z ostra, aby si treba lidi uvedomili, jak jsou zavazny atd.

Ondra Novotný řekl(a)...

No, ale nesmí to působit takhle hrozně zas. Kdo se na to má pořád dívat.

Anonymní řekl(a)...

Ja nevim no, ale me osobne to az tak strasny neprijde a hodne lidem to treba otevre oci..