sobota 17. ledna 2009

SS Girls (1977)

V řadách nácků se objeví pár černých jablek, sám führer vydá rozkaz něco s tím udělat a tím pověřeným je nakonec čůráček Schellenberg. Ten postaví bordel a z deseti řadových kurev udělá deset cvičených superkurev, schopných normálního i abnormálního sexu, s kýmkoli a za jakýchkoli podmínek - vyšukat, vytáhnout informace a udat. Zpočátku se daří, jen kdyby ten debílek nepřepálil svoje ambice, nenasral svojí nadrženou kolegyni a ve neposlední řadě, kdyby němci nešli do kytek.../ Je to dobrý, jen mi přišlo, že to gradovalo směrem od konce k začátku. Ten výcvik bohužel není hlavní náplní, do půl hodiny se to odbyde a přijde takový nic moc dění. Pořád to ale nebylo zlý. Nahoty je víc než dost, hákáčů taky, zato nějakého většího násilí a úchylností se ale nedočkáte, je tu vlastně jen náznak dávačky s německym vlčákem.

(ČSFD, 10k Bullets, DVD Drive-In, Monsters At Play)

4 komentáře:

Erl řekl(a)...

Na mě tam bylo až příliš chtěného humoru a vůbec to nemělo tu syrovou atmosféru jakou si od těchto filmů představuji. Ale máš pravdu jako odreagovačka to není nejhorší.

Ondra Novotný řekl(a)...

Taky jsem díky tobě věděl, že nejdu do žádný násilnosti, tak mě to ani nemohlo zklamat...

Anonymní řekl(a)...

naziploitation, to je moje. na tohle se uz dlouho chystam..D

Anonymní řekl(a)...

ADA: pro mne to je film na zapomenutí... něco se mi vybavilo, ale jinak my ty screens moc neříkaj... toho nácka a vlčáka si ale pamatuju