středa 12. listopadu 2008

Wednesday 13 - Fuck It, We'll Do It Live (2008)

No kurva, poslouchám tenhle živák a je to pořádně syrová řežba. Zítra hodím odkaz, kdo má zájem o nějakou tu horror glam rock motherfuckin dirty metal show, bude si moct sosnout. Přesně takhle to má vypadat!

OK, takže tady to je - DOWNLOAD.

01. Gimmie Gimmie Bloodshed
02. I Want You... DEAD
03. My Home Sweet Homicide
04. Not Another Teenage Anthem
05. From Here To The Hears
06. Till Death Do Us Party
07. Skeletons
08. God Is A Lie
09. House By The Cemetery
10. Put Your Death Mask On
11. Happily Ever Cadaver
12. Runnin’ Down A Dream
13. Look What The Bats Dragged In
14. Faith In The Devil
15. 197666
16. Rambo
17. Bad Things
18. I Love To Say FUCK

V bookletu se píše, že tomu vystoupení předcházela chřipka mezi členy kapely, jenže už to se všema smlouvama a podobně nešlo odložit. Výsledkem je Wednesdayho lehce nakřáplejší hlas a menší zpívací indispozice, ale podle mě to vyšlo krásně.

S CD je součástí balení i DVD se záznamem celýho koncertu, ale to nejspíš uploadovat nebudu.

3 komentáře:

Ondra Novotný řekl(a)...

jako kytara tam zní fakt hustě

Anonymní řekl(a)...

stahnul jsem, nemel jsem cas poslechnout, ale aspon ten kousek co jsem slysel mi prisel dost zvlastne nahranej co se zvuku tyce, uvidime..D.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj..mohol by si prosim ta upnut aj to DVD???????..vsade ho hladam, ale nikde na nete neni..plssssssssssss...