pondělí 20. října 2008

retro/ Kid Rock - American Bad Ass

Kid Rock tady není zrovna nejznámnější interpret (i když teď se to s mezinárodním megaúspěchem "All Summer Long" možná změnilo... vlastně nejpravděpodobněji jste ho mohli zaznamenat v bulváru jako relativně dlouholetého partnera Pamely), ale já na něj narazil už v úplných počátcích shánění si hudby. Nahrával jsem si tenkrát (cca 2001) klipy z televize jak se dalo, protože internet ještě zdaleka nebýval tím co dnes, no a tak jsem se dostal i k americkému pořadu Farmclub, který vysílala Nova někdy kolem plnoci. Jednalo se o záležitost plnou hard rocku a metalu, s takovým osobitým plešatým moderátorem a jeho kozatou kolegyní. Díky bohu za to, kde se jinak mělo dítě obklopený Medůzou a Bravem přiučit i nějaký pořádný hudbě? Takže snad hned první díl, co se mi povedl nahrát a hned pecka jako kráva: "American Bad Ass". Vlasatej detroitskej zmetek, co přijel s Harlejem pomalu až na pódium, to nakopl ve stylu, že jsem v tý době jen čuměl. Tady je k tomu klip (onen živák se mi bohužel nepodařilo sehnat):



A rovnou ještě jeden dobrej klip z následujícího alba.




Kid je machr, ale hlavně srdcař, patriot a dnes už docela vysloužilá hvězda. Poslední dvě alba jsou toho důkazem - dřívější drzost nahradila nostalgie, přehled a zkušenost. Ke jménům, se kterými měl Kid co do činění, patři momojiné Sheryl Crow, Hank Williams Jr., Aerosmith, Run DMC, Billy Gibbons, nebo Snoop Dogg.

V současnosti se vracím k jeho poslední desce "Rock And Roll Jesus" a málokterá záležitost je tak supr pohodová. Takže na závěr již zmíněná "All Summer Long" (schválně jestli poznáte, komu tahle píseň vzdává hold).





Žádné komentáře: